سوالات متداول


سوالات متداول

دراین باره بخوانید...


نحوه ثبت سفارش


شیوه پرداخت


رویه ارسال سفارش


پیگیری سفارش


قوانین فروشگاه


حریم خصوصی


گزارش باگ

چرا به فروشگاه اینترنتی موبایل جوان اعتماد کنم؟

همزمان با ورود تکنولوژی تلفن­های همراه به کشور عزیزمان ایران در دهه 70 شمسی؛ بر آن شدیم تا خدماتی در خور مردم شریفمان در زمینه فروش گوشی تلفن همراه، تبلت و لوازم جانبی و همچنین تعمیرات تخصصی ارائه دهیم. لذا در اواخر دهه 70 شمسی فروشگاه موبایل جوان اصفهان تأسیس گردید تا از پیشگامان کالای دیجیتال گردد. سعی و تلاشمان در این سالیان متمادی بر این بوده است تا از کیفیت خدماتمان که دسترنج حدود ربع قرن تجربه است کاسته نشود و به لطف الهی و همراهی مشتریان خوبمان تا حد زیادی به این هدف ارزشمند نزدیک شده­ایم. با پیشرفت و گسترش فروشگاه­های اینترنتی و لزوم خریدهای غیرحضوری، جهت رفاه حال مشتریان همیشگی خود برای خرید آگاهانه، هوشمندانه، سریع و راحت؛ فروشگاه اینترنتی خود را در سال 1399 تأسیس کرده تا تلاقی تجربه و بروز بودن را متجلی سازیم.

چگونه از فروشگاه اینترنتی موبایل جوان خرید کنم؟

مرحله اول: ثبت نام در فروشگاه اینترنتی موبایل جوان

برای خرید محصول از فروشگاه اینترنتی موبایل جوان باید دارای حساب کاربری باشید. پس ابتدا برای ایجاد حساب باید در قسمت بالای صفحه برروی گزینه ورود/ثبت نام کلیک نمایید. و سپس روی عبارت اکنون ثبت نام کنید کلیک نمایید.

مرحله دوم: جستجو و انتخاب کالا

پس از ورود به سایت ، اگر به دنبال محصول خاصی هستید در قسمت جستجوی صفحه اصلی، اسم محصول را وارد کرده یا محصول مورد نظر را در دسته بندی مخصوص به آن پیدا کنید.

مرحله سوم: خرید و نحوه ارسال کالا

پس از انتخاب کالا و افزودن به سبد خرید، پنجره جدیدی به نام سبد خرید شما در فروشگاه اینترنتی موبایل جوان باز می شود. در این قسمت کالایی که انتخاب نمودید با مشخصاتی مانند نام ، رنگ، نوع گارانتی، تعداد خرید (توجه کنید تعداد مجاز برای خرید هر کالایی متفاوت می باشد و اگر قصد خرید بیش از تعداد مجاز را دارید با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید) و قیمت کل به شما نشان داده می شود.

چنانچه قصد خرید کالای دیگری غیر از این کالا را دارید با گزینه بازگشت به صفحه اصلی به صفحه اصلی برگردید و کالای دوم خود را مانند قبل سرچ کنید و آن را به سبد خرید اضافه نمایید. در صورتیکه به کالای دیگری جهت خرید نیاز ندارید می توانید با کلیک برروی ادامه ثبت سفارش به صفحه بعدی بروید و چنانچه می خواهید باز به جستجو و انتخاب کالای دیگر بپردازید روی ضربدر کلیک نمایید و به صفحه اصلی بازگردید و مراحل جستجو را مجدد انجام دهید.

 

آیا می توانم هزینه ی سفارشم را درب منزل پرداخت کنم؟

برای خرید آنلاین در فروشگاه موبایل جوان باید هزینه ی محصول خریداری شده را در آخرین مرحله از طریق درگاه اینترنتی به صورت آنلاین پرداخت نمایید.

شرایط گارانتی فروشگاه موبایل جوان چیست؟

خدمات پس از فروش کلیه کالاهای با ضمانت فروشگاه آنلاین موبایل جوان بر عهده شرکت­های گارانتی­ کننده می­باشد.

در چه صورت می توانم کالای خریداری شده را مرجوع کنم؟

کالاهای دارای گارانتی فروشگاه موبایل جوان درهیچ صورتی مشمول مرجوعی نخواهند شد.

چطور می توانم سفارشم را لغو کنم ؟

خریدار می تواند تا قبل از ارسال، سفارش خود را تغییر داده یا لغو نماید.

چطور می توانم سفارشم را پیگیری کنم ؟
وارد سایت فروشگاه موبایل جوان شوید.
روی گزینه سفارش های من کلیک کنید.
  1. در این قسمت با کلیک روی جزییات میتوانید سفارش خود را ببینید.
  2. میتوانید در این قسمت روند آماده سازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید.